Δευτέρα 13 Αυγούστου 2007

Free hugs.....

Σήμερα μοιράζω εγώ αγκαλιές.. είναι η σειρά μου.. πονάω οταν βλέπω αγαπημένα μου πρόσωπα να στενοχωριούνται επειδή τους έτυχε μια απογοήτευση στη ζωή τους ή απλά νιώθουν να ασφικτιούν απο την μοναξιά τους.. αυτη την στιγμή θέλω να ουρλιάξω.. θελω να φωνάξω να ακουστώ μέχρι το άλλο άκρο της γής.. αρχίζω να βουρκώνω και ξέρω οτι τα μάτια μου δεν θα αντέξουν άλλο το φώς του υπολογιστή που αρχίζει να γίνετε όλο και πιο θολός.. σαν πίνακας του Πικάσο.. και μεσα εκεί αρχίζει να καθρευτίζεται σιγά σιγά η ψυχή μου... Τελικά πόσα δάκρυα κοστίζει ένα χαμόγελο?

2 σχόλια:

kiara είπε...

Μα ο Πικάσο είναι του κυβισμού! Μονέ θες να πεις.

thanasis είπε...

Χμ ναι.. δίκαιο έχεις εν μέρη. Ο Πικάσσο μου ήρθε διότι η παραμορφωμένη γεωμετρία της εικόνας που είχα μπροστά μου, τοποθετούσε τις λέξεις άτακτα δίνοντας μια πολύ σουρεαλιστική εικόνα στον αναγνώστη αν προσπαθούσε να διαβάσει. Εκτός από τον Μονέ πάντως ταιριάζει και ο θρήνος ή η κραυγή του Munch.
Και επειδή ο Πικάσσο είναι του κυβισμού, ονομάζω το μοντέλο αυτής της τεχνοτροπίας που ανέλυσα πιο πάνω ''οπτικοκειμενικός κυβισμός''