Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

Φύγε μακριά

Φαντάσου ένα κουτί που δεν έχει πάτο. Τι θα μπορούσε να έχει στο εσωτερικό του άραγε; Τιποτα! Σωστα. Φαντάσου μια κιθάρα δίχως χορδές. Τι ήχο θα μπορούσε να βγάλεί; Φαντάσου να υπήρχε μια χώρα με ένα μόνο κάτοικο,ποίον θα μπορούσε άραγε να αγκαλιάσει;
Αισθανομαι μόνος και κενός.. αδειος χωρίς περιεχόμενο χωρις λέξεις να με χαρακτηρίζουν χωρις φωνη, χωρις έμπνευση, χωρίς πνοή, χωρίς ζωη, χωρις, χωρις,χωρις.. χωρις εσένα.
Θα ήθελα κάποια μέρα να εξαφανιστώ γιατι νιώθω ότι δεν ανήκω εδώ.. όχι πραγματικά θα εξαφανιστώ και δεν θέλω να με βρεί κανεις.. τα λέω και είμαι νηφάλιος αυτή τη στιγμη..
Θυμάμαι και φέρνω στη μνήμη μου γεγονότα και μνήμες που αισθάνθηκα στο περιθώριο από κάποια άτομα.. νιώθω ότι εκεί ανήκω.. ότι ενοχλώ τους πάντες δίπλα μου.. δεν νιώθω καλά..
Θέλω να μιλήσουμε
Δεν μου δινουν το δικαίωμα να πώ δυό πράγματα που θέλω.. ούτε να με ακούσουνε ούτε να με δούνε.. η ύπαρξή μου κάνει κακό σε κάποια άτομα.. έτσι νιώθω.. υπαρξιακά οι αλλοι γύρω μου νιώθω να ζητάνε την εξώντωσή μου.. μόνο αυτό το δικαίωμα μου αναγνωρίζουν..
Δεν με καταλαβαίνεις
Τα απλά πράγματα παραμένουν απλά όσο και αν οι αλλοι προσπαθούν να με πείσουν ότι είναι περίπλοκα.. δεν έχω προβλημα με τον εαυτό μου.. οι άλλοι έχουν πρόβλημα με τον εαυτό μου..
Τώρα είναι η μεγάλη στιγμή της φυγής..
Το σκάμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: