Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Πάσχα στο χωριό

Σήμερα φεύγω για διακοπές, αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι η επιστροφή μου στο χωριό μου. Έτσι λοιπόν αυτή θα είναι μάλλον η τελευταία μου δημοσίευση σε αυτό το blog μέχρι το Πάσχα. Εγώ βέβαια ελπίζω να βρω τρόπο να μπαίνω στο ίντερνετ, (σίγουρα κάτι θα βρω) αλλά μάλλον δεν θα έχω χρόνο να γράψω εδώ μέχρι το τέλος των διακοπών. Υπόσχομαι ότι θα γράψω τις εντυπώσεις μου από το πασχαλινό τουρ, που θα κάνω, όταν επιστρέψω.

Σκέφτηκα λοιπόν ότι πρέπει να αναφέρω λίγα πράγματα για την γιορτή του Πάσχα και με αυτόν τον τρόπο να ευχηθώ στον καθένα που θα επισκεφτεί αυτή τη σελίδα καλές γιορτές. Πάντα πίστευα ότι αν βιώσεις και αισθανθείς πραγματικά το νόημα των γιορτών θα καταλάβεις κάποια πράγματα που σου φαίνονται καταναγκαστικά και αγγαρείες. Και πραγματικά όλοι μπορούν να καταλάβουν και ας μην θέλουν, και ας το αρνούνται, όλο και κάτι νιώθουν μέσα τους. Όλοι αισθάνονται το ελάχιστο.. την μελαγχολία των γιορτών που λένε.

Και εγώ έκανα το ελάχιστο που μπορούσα για να προετοιμαστώ για την γιορτή του Πάσχα, νήστεψα, απο τις τροφές, γιατι πνευματικά δεν νομίζω να τα κατάφερα. Δεν πειράζει, την επόμενη φορά, την επόμενη μέρα, μπορεί να τα καταφέρω. Όταν τα καταφέρω μόνο τότε θα αισθανθώ πραγματικά ελεύθερος. Όλη αυτή η διαδικασία είναι μια συνάντηση με τον εαυτό σου. Είναι μια σχολαστική ματιά στον εσωτερικό σου κόσμο. Πάντα πρέπει να θυμάσαι ότι η ψυχή του κάθε ανθρώπου είναι αθάνατη και άφθαρτη.

Ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται την αγάπη μόνο μέσα από τον πόνο που προκαλεί. Είναι οδυνηρό αλλά είναι αλήθεια αυτό. Όταν ο Χριστός κατέβηκε στη γη για να διδάξει την αγάπη οι άνθρωποι αρνήθηκαν να τον κατανοήσουν γιατι οι ίδιοι υπέφεραν κάθε μέρα από τα δικά τους πάθη. Ζήτησαν απόδειξη της αγάπης Του και αυτός ταπεινώθηκε για άλλη μια φορά. Έτσι λοιπόν η θυσία και ο πόνος πάνω στον σταυρό ήταν μονόδρομος. Και σήμερα το ίδιο θα γινόταν.

Την Μεγάλη Εβδομάδα ο καθένας θα μπορέσει να καταλάβει πόση αγάπη έχει μέσα του. Θα πάρουμε την θέση Του πάνω στο σταυρό και θα αναστήσουμε την ψυχή μας. Δεν ξέρω αν όσα έγραψα είναι κατανοητά απ’ όλους, αλλά για μένα είναι σημαντικές αυτές οι μέρες.

Πονάω άρα σ’ αγαπάω.

Εύχομαι χρόνια πολλά σε όλους και καλή ανάσταση να έχουμε!

Πολλά φιλιά :)

3 σχόλια:

Γεωργία είπε...

Καλά να περάσεις.
Να δούμε αν καταφέρω κι εγώ να πάω Ελλάδα.
See ya.

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

:-)

thanasis είπε...

Ευχαριστω για τις ευχές σας! να περασετε και εσείς καλα! :)